this site the web

29 Kasım 2011 Salı

9.Bölüm

9.bölüm

Uyandığımda üzerimde büyük bir yorgunluk vardı.
Düşünmektendi herhalde.
Üzerime bir kot şort ve sade bir badi giyip aşağı indim.
James sanırım daha aşağı inmemişti ve Drake sanki beni bekliyormuş gibi ayakta duruyordu.
-Rachel? Bugün nasılsın? dedi ve bana yaklaştı.
Umarım beni etkisi altına almazdı.
-Ben..iyiyim.
-Öyle mi? Söyle bakalım seni etki altına aldığımı hissediyor musun?
-Bunu yapma. Yalvarırım.
Tam Drake'i öpecekken James'in sesini duydum ve ani bir refleksle geri çekildim.
-Ahh James Merhaba bende küçük arkadaşımızla birazcık sohbet ediyordum. Değil mi Rachel ?
-Yaa Tabii.. Dedim ama James Pek ikna olmuşa benzemiyordu..
-Drake, sen konuşmaktan anlamazsın bence sadece uzak dur. James uzak kelimesini tükürür gibi söylemişti .
-Ohh Yapma Dostum Bu kız beni açtı , o kadar iyi anlaşıyoruz ki..
Tanrım Drake ne kadar rahattı !
James her an Drake'in boğazına yapışacak gibi görünsede sustu ve kolunu bana atıp beni sarmaladı.
Çok garipti ama bundan rahatsız oldum bile denilebilir ama Drake'in gülüşünü görebiliyordum. Onun kuklası olmuştum. Pearl'ün dediği gibi ... Sadece o yanlış kişiden bahsediyordu...
Acaba Pearl'ün dediği gibi ona yemde olcakmıydım ?
Umarım James aklımı okumuyordur çünkü şu an aklımda sadece Drake var.
Acaba Drake bana neden ilgi duyuyordu ?
Chuck -şu gossip girl'de ki- Drake bence kişilik olarak ona çok benziyor- gibi bana aşık olupta bunu bu şekildemi gösteriyordu ?
Ya da sadece kan meselesi mi ?
Belki de Pearl'ün evinden hiç ayrılmamam gerekirdi .
Tanrım… ben bu düşünceler girdabında giderken kahvaltı masasına oturduğumu farkettim .
Dün geldiğimde Drake'in yanında olan kız... Geldiğimde hiç hoş bir durumda olmayan kızı bir daha görmedim.
Ağzıma bir yandan yiyecek birşeyler tıkıyordum -tanrım bunlar yanık!- Ben şu an ekmek mi yiyorum? Aslında ne yediğimin farkında bile değildim. James'i düşünmeye ve Drake'i düşünmemeye çalışıyordum.
-Drake. Beni iyi dinlemelisin. Kasabadaki Kırmızı Avcı artık görevine başlamak üzere…Bu nedenle tetikte olmalısın.
James Pearl'den bahsediyordu...
-Vay canına ! Yeni avcımızı görmek için sabırsızlanıyorum. Umarım zor lokmadır.
-Benim arkadaşım, Pearl. O avcı.
Drake yine bir kahkaha koyu verdi.
-Onunla tanışmalıyım umarım güzeldir.
Eğer istediklerimi yapabilseydim -ki yapamıyorum- önümdeki tabağı Drake'in üstüne fırlatabilirdim .
Neden bilmiyordum ama bunu dediği için onu kıskanmıştım.
Yumruğumu sıktım ne olduğunu bilmediğim birkaç şey yedikten sonra sessizce masada oturdum
-Tatlım, şu tuzu bana ışık hızıyla gönderir misin? Dedi drake gülümseyerek.
-Tabi dedim ve gülümseyip tuzu Drake'in suratına fırlattım.
Tuzu düşmeden tuttu ve ;
-Heey.Ne yaptım ben sana? Dedi ciddi bir ifade takınmaya çalışarak.
-Düşün bakalım. Dedim ve masadan kalkıp televizyonun karşısına geçtim.
Sürekli Drake'in beni öptüğünü düşünüyordum ve delirmek üzereydim.
Biri omzuma dokundu ve bağırdım.
-Bana dokunma Drake!
Suratımı dönmemle birlikte James'le karşılaştım.
-Ne? dedi James.
-Hiç. dedim ve gülümsedim.
-Rach. Ne var söyler misin?
-Unut gitsin.
-Rachel! Aklını okuyabilirim ama senin bana söylemeni istiyorum. Lütfen.
Sondaki lütfeni bastırarak söylemişti ve aklımdakileri okumasını istemiyordum.
-Drake'in bana karşı garip davranışlar takındığını biliyorsun...
-Evet?
-Drake odama geldi ve beni etkisi altına aldı.
-Sonra?
-Ben..Etki altındayken ona sarıldım ve oda beni öptü.
Sonra yatağa...
-Ne? Bunu yaptın mı ? Drake ile!
-Hayır ben… kendime geldim ve onu kovdum.
-Lanet olsun Rach!
-Üzgünüm.
-Ve sürekli onu düşünüyorsun. Onu kıskandın.
-Ben…
-Tamam sakin olmalıyım dedi James ve Drake! diye bağırdı.
-Aradığınız kişi şu anda fazlasıyla meşgul Diye bağırdı Drake ve bu bardağı taşıran son damla oldu.
James yerinden uçarcasına kalktı . Ne yapalım bir vampiri engelleyemezseniz …
James'in arkasından bir insan hızıyla gittim ve çok şey kaçırdığımı anladım. Drake'in kolları arasında elinde kazık tutan sarışın mavi gözlü bir kız vardı.
Çok tanıdık . Bu Pearl'dü !
Klasik Pearl'dü işte tek fark kolunda ki x şeklindeki yaraydı.
-Merhaba Rachel, Rica etsem arkadaşına söylede beni bıraksında onu şuracıkta öldüreyim.
Drake bir kahkaha attı.
-Öncelikle ben ona değil o bana çalışıyor.
bunu söyledikten hemen sonra James'e baktı.
- Evimizi ağaçların arasından gözetleyende sendin küçüğüm .
-Bana böyle hitap etme yaratık !
Pearl'ü hiç bu kadar sert görmemiştim.
Drake tehdit belirten dişlerini gösterdi. Bu bile benim bir adım atmama neden oldu Pearl'ünse çenesini kapamasına.
-Drake, neden onun burada olduğundan bizim haberimiz yok ?
-Ahh yapma sadece azcık eğleniyordum, az sonra sizede söyleyecektim beraber halledebilirdik yani.
James'in kaynadığını ona bakmadan anlayabilmiştim.
-Onu bırak Drake !
-Neden ? Yoksa onunla herhangi bir Pijama Partisi geçmişiniz mi oldu ? Rach'ın arkadaşı ya ....
-Onu bırakmazsan herkesten önce seni ben öldüreceğim.
-Olabilir ama unutma bana borçlusun bu da demektir ki ben ölürsem sende ölürsün.
-Kapa çeneni ve kızı bırak Drake. Çok ciddiyim. Bırak dedim!
-Tamam,tamam ama bu küçük insan bir daha buraya girmeye kalkışırsa ya da biz öldürmeye yemin ederim Rachel bile umrumda olmaz. Öldürürüm onu. Dedi ve Pearl'ü iterek yere attı.
Pearl acıyla inleyerek yerden kalktı ve kapıya doğru yöneldi.
-Duydun mu? Dedi Drake.
Pearl'se kafasını sallayarak ve kolunu tutarak çıktı.
Bende peşinden gidecektim ama bir kolun beni sardığını gördüm ve bakmak için ona döndüğümde Drake'in suratı ile karşılaştım.
-Arkadaşına suç ortaklığı yapmanı istemeyiz değil mi? Dedi ve güldü.
-Arkadaşımı öldürmeyeceksin Drake. dedim ve onun kollarını itip kendi kollarımı belime koydum.
-Dedim ya. Buraya bir daha gelirse ya da bizi öldürmeye kalkışırsa öldürürüm. Nokta.
-Senden nefret ediyorum Diyip James'e bakındım ama burada gözükmüyordu
Çok sinirlenmişti sanırım ve odasındaydı.
Drake'e son bir kez daha kızgınlıkla baktıktan sonra James'in odasına gittim.
-Hey, Birileri sanırım çok sinirlendi.
Cevap yok....
-Küsmüyüz yani Dedim ve yanına doğru gittim. Yatakta sinirli yüzünü takınmış uzanıyordu.
-Bana kullanabilecek hiç bir mahanan yok Rachel.aca buna sende razı olursan seni etki altına alabilir !
Onu hiç bu kadar kızgın görmemiştim.
-Pearl..
-Konuyu değiştirme Rachel.
-Pekala duymak istedğin buysa; Ben ondan senin kadar hoşlanıyorum dedim. Umarım sonra buna pişman olmazdım.
-Şaka yapıyorsun değil mi ? Ama bu hiç hoş değildi.
-Hayır şaka değil tamamen gerçek.
Yattığı yerden biraz doğruldu ve:
-O her zaman yaptığı gevezelik ve ukalalıklarla elimdekileri aldı. Şimdide seni mi yani ?
-Sadece ondan hoşlanıyorum demedim ki... Bunu tam bir gerizekalı gibi söylemiştim.
-Sırf ondan hoşlansaydın bu kadar üzülmezdim...
Bunu dedikten 5 dakika kadar boyunca ikimizde birbirimize ifadesizce baktık.
-Bu bir kerelik bir hataydı. Geçici bir ilgiydi.
-Öylemi diyorsun o zaman sana verecek birşeyim var.
Vampirlerde sürprizlerle doluydu hani…
Ben bunu düşünürken James birden yok olup sonra önümde bitivermişti. Elinde küçük bir şişe vardı.İçinde kıpkırmızı bir sıvı vardı. Sanırım bu…Kandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies